فاطی جدید

سیلوم دوکس جونام خوفین؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

فاطیه خندون برگشتا  همون ابجیه خوشملتون شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  با یه زندگیه جدید و یه فاطمه ی جدید

اقا دیروز تو ماشین داداشم بودم یهو به خودم اومدم و گفتم دیوونه توچرا باید اینهمه افسرده بشی؟ دختر به این شادی دختر به این نازی شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  (جونه من تعریفو داشتی؟) بیخیال این پسرا که ارزش این عشق رو ندارن (البته نه همشون)

امروز عزم و جزم کردم و یه زندگیه جدید رو شروع کردمشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے بله البته ممکنه که دوباره همون فاطیه افسرده برگرده هاااشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  اما خوب نترسین در حاله حاضر برنمیگرده

راستی اپه بعدی یه چیزای قشنگی میخوام بذارم که میخوام سوپرایز بشینشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

فاطیه خوشحال نوشت:  قالبم قشنگه؟شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  اخه خیلی دوسش دارم

فاطی با کمی غم نوشت: متاسفم رضا که دیگه نمیتونم این زندگی رو با خیال تو سر کنم واسه همین تنهایی رو انتخاب کردم دلم برات تنگ میشهشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

فاطیه دیوونه نوشت: دیوونه ی این اهنگم واسه همین اهنگ وبم گذاشتمش شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے



نظرات شما عزیزان:

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:00---19 تير 1390


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:57---19 تير 1390


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:53---19 تير 1390


a
ساعت16:47---19 تير 1390
من دیوونه شدم این کامپیوتر هنگ میکنه همش
پاسخ:ایشالله درس میشه عزیزم


a
ساعت12:33---19 تير 1390
وای فرداپاسخ:الهی فدات شم قبول میکنن بابا دختره معدلش 15 شده تو ریاضی قبولش کردن تو رو قبول نکنن؟

آخرین تنها
ساعت12:03---19 تير 1390
کاش میشد بوسه ها را قاب کرد

مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد

مثل یک شاخه گلی تقدیم کرد

خداحافظ


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت2:50---19 تير 1390
سلام .... به به چه آپ قشنگی ....واست آرزوی موفقیت میکنم .......ایشاالله همیشه شاد ببینمت خواهر گلم .....

...
ساعت18:11---18 تير 1390
بازگشت گودزيلا

...
ساعت18:11---18 تير 1390
بازگشت گودزيلا

a
ساعت17:16---18 تير 1390
vali man ta oon moghe nemimonam ina nemifahman man shabishon nistam man fargh darm man delam mikhad beram biroon vase khodali ina ...........پاسخ:خدا نکنه گلم نترس میمونی من خودم میفهممت منم فرق دارم منم با همه فرق دارم واسه چی اینا؟؟؟؟؟؟؟؟

a
ساعت17:10---18 تير 1390
ye chizi ro khoob yadet bashe man enghadr dars mikhonam ke az inja beram man ye roozi miram ye jeye door vase khodam zendegi mikonam mram ye jayii ke hichkas azam khabar nashte bashe vali ta oon rooz.........maloom nis zende bashma ya na
پاسخ:اره منم میخوام مثله تو مینکارو بکنم ولی با هم میمیریم و با هم زنده میمونیم و با هم درس میخونیم من ساله دیگه میخوام اخرین تلاشمو بکنم امسال همه چیو خراب کردم به خاطره رضا اما دیگه رضایی نیس


a
ساعت16:55---18 تير 1390
mikham beram ye jaye door az in zendegi halam beham mikhoreپاسخ:هه به همین خیال باش هما جان منو تو یه فکرو داریم اما خوب خانواده قبول نمیکنه ایشالا واسه کنکور کم درس بخون تا دانشگات یه جایه دیگه باشه

a
ساعت16:48---18 تير 1390
وای اینقدر گریه کردم این چند روز دارم سکته میکنم چرا من اینقدر بدبختم هیشکی منو دوس نداره واسم کاری نمیکنه خیلی ناراحتممممممممممممممممم من دوس ندارم برم اینجا تا حالا 10000000000 بار گفتم ولی انگار دارم زر میزنم هیشکی درک نمیکنهپاسخ:اخ فدات شم خودتو ناراحت نکن قربونت برم حتما به صلاحته خانوادت دوست دارن واسه همین نمیخوان ازشون دور شی میترسن تصادف کنی

a
ساعت16:35---18 تير 1390
migan enzebat payine avazi ha nakardan raftam goft doshanbe hala to chera gofti doshanbe biam nakone toram sabte nam nakardan???????????پاسخ:نه بابا میخوام mp3 مو بگیرم من اصلا نمیخوام تو همچین مدرسه ی افتضاحی درس بخونم میخوا برم عکاسی تازه حالا حالاها زوده واسه ثبته نام

فرانک فرزین
ساعت15:51---18 تير 1390
دمت حسابی گرم که از حال و هوای غم در اومدی...
آهنگ وبلاگتم در حد تیم ملیه....نه .....نه
در حد المپیک لندن
آرمینم اون روزا خوشکل تر بوده....اااااا....همین که من میگم......خب؟


a
ساعت15:42---18 تير 1390
مدرسه میام عوضی ها میگن شورا بذاریم ببینیم ثبته نام میکنیم یا نهپاسخ:واسه چی ثبته نام نکنن خیلی هم دلشون بخواد دخمل به این گلی به این با ادبی به درسخونی دیگه چی میخوان؟

shadmehr
ساعت11:58---18 تير 1390
سلام خوب بود.آففففففففرین

ادیب
ساعت11:50---18 تير 1390
وقتی آبجی خوشحاله منم خوشحالم
و لذت بردم ازین تغییر حال و هوااااااااااا فراموشی بدترین درد بهترین درمان !! باید بدونیم که همیشه احساس ما درست نمیگه ؛ خدا هممونو از احساسات غلط پاک کنه


لبخند
ساعت0:32---18 تير 1390
سلااااااااااااااااااااااام عزیزم
وااااااااای قالب نو مبارک .. خیلی خوشگل و شاده!
از این پستت خیییییلی خوشم اومد!! .. حس خیلی خوبی داشت......
منتظر سوپرایزت هستم عزیزم... همیشه همین جوری شاد باش گلم
زندگی و سخت نگیر!


MAHSA
ساعت0:11---18 تير 1390
سلام فاطمه جون این بسرها اصلا ارزش غصه خوردن ندارن اونها بی احساس ترین موجودات عالمن....

من زخمی یک عشق کهنه ام زخم خیانت هنوز روی تنم میسوزه ...

بد جور درکت میکنم

خیلی غصه نخور..

بهم سر بزن و نظر بذار..

دوستت دارم.
پاسخ:عشقم همه مطالبتو حذف کردی که؟ من تو چی نظر بذارم باشه فردا میام و میذارم گلم قربونه تو بشم من بوس بوس شب به خیر


adoma
ساعت22:29---17 تير 1390
eyvalllllllllllllllllllllllپاسخ: ای بابا دلم نیومد از شکلکات بگذرم اما خوب چیکار کنم گذشتم هما یادت باشه همین نظر رو دوباره بفرستی باشه ؟ قربونه تو بشم من چی شد دوشنبه میای مدرسه؟

دل شكسته روزگار
ساعت19:57---17 تير 1390
هیچگاه خط دلتومشقول نکن شایدیه دل شکسته پشت خط باشه

دل شكسته روزگار
ساعت19:54---17 تير 1390
گفتم غم تودارم گفتی غمت سرآید/گفتم که ماه من شوگفتی اگردرآید/گفتم که بوی زلفت منجون عالمم کرد/گفتی خنک نسیمی کزکوی دلبرآید

دل شكسته روزگار
ساعت19:50---17 تير 1390
اجي چرا از امينه خبري نيست



اين چند روز رو



قبلانا بهش اس ميدادم جوابشو ميداد



ولي حالا اصلا جواب نميده


دل شكسته روزگار
ساعت19:47---17 تير 1390
اجي



جون




نفر اول شدم




اجي خودمو زود رسوندم ولي


اولين نفر شدم



بازم نگو ناصر بده




دل شكسته روزگار
ساعت19:45---17 تير 1390
سلام

عزيزم ممنون خبرم كردي

اجي چرا اينقدر غمگين اجي ميدونه اين عشقها اين دوره زمونه الكي است خودتو ناراحت نكن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ جمعه 17 تير 1390برچسب:,ساعت 18:25 نويسنده فاطمه |